13 dies

Perú

4350 € + tax

Perú

4350 € + tax

Descarregar PDF

Data
07 oct. - 19 oct.

Duració
13 dies

Preu
4350 € + tax

Grup mínim
20

VIATGE EN GRUP A PERÚ

Coneix més detalls del destí

Perú és molt més que un viatge: és una experiència que es viu amb tots els sentits. Un país on la història mil·lenària, la natura salvatge i una cultura vibrant es combinen per crear un destí absolutament fascinant.

Des de la màgia enigmàtica de Machu Picchu, amagada entre muntanyes cobertes de boira, fins a l’energia colonial i gastronòmica de Cusco, antiga capital de l’Imperi Inca, cada racó del país explica una història. Navegar pel mític Llac Titicaca i conèixer les comunitats locals que mantenen vives les tradicions ancestrals és una experiència autèntica i emotiva.

Però Perú també és natura en estat pur: la immensitat de la selva amazònica, els paisatges infinits del desert i els colors impossibles de la muntanya Vinicunca. I, per descomptat, és gastronomia de classe mundial a Lima, considerada una de les capitals culinàries del planeta.

Vine amb nosaltres a gaudir del viatge en grup a Perú!

Detalls de l’itinerari

7 OCTUBRE (Dimecres)

PUNT D'ORIGEN - BARCELONA - LIMA

Trasllat a l'aeroport del Prat, per sortir en vol directe a les 13:55 h amb destinació Lima. Arribada a les 19:50 h. Assistència i trasllats a l’hotel, sopar i allotjament.

8 OCTUBRE (Dijous)

LIMA – Visita de la ciutat, museu Larco

Esmorzar. Visita de la ciutat de Lima; plaça d'Armes, la Catedral de Lima, Plaça San Martín o Jirón de la Unión. Visita del Convent de San Francisco. Els districtes San Isidro i Miraflores, zona comercial i d'oci, parada al Parc Amor, amb vista a l'oceà Pacífic i els seus penya-segats. Dinar en restaurant. A la tarda, visita del museu Larco, amb la col·lecció privada més elevada d'art peruà precolombí del món, oferint una gran quantitat de ceràmica, tèxtils i plateria. Continuació de la visita de la ciutat de Lima. Continuarem cap a la part colonial de la ciutat, on podrem visitar Sopar en restaurant local. Allotjament a l’hotel.

9 OCTUBRE (Divendres)

LIMA - AREQUIPA

Esmorzar a l'hotel. Al matí, trasllat a l'aeroport de Lima per sortir en vol amb destinació Arequipa. Arribada i trasllat a l'hotel. Dinar a restaurant local. Visita de la plaça d'Armes i visita exterior de la catedral. Continuarem amb la visita del Convent de Santa Catalina, fundat l’any 1579. La seva història, conjuntament amb les seves placetes, fonts i jardins l'han convertit en el monument més important d'Arequipa. Sopar a l'hotel i allotjament.

10 OCTUBRE (Dissabte)

AREQUIPA - CHIVAY

Esmorzar a l'hotel. Sortida en autocar cap al Cañón de Colca passant per Yura i Caahuas. Durant el recorregut observarem un paisatge desolat, rodejat de volcans i cactus, on vicunyes, alpaques llames i aus endèmiques volten lliurement. Farem una parada per observar un remat de vicunyes. Finalment, arribada a Chivay.
Dinar en restaurant local. A la tarda ens dirigirem cap a la zona dels banys termals per gaudir de 2 grans piscines, interior i exterior on ens podrem banyar en les aigües a 38ºC i que tenen propietats curatives. Acomodació a hotel del Colca, sopar i allotjament.

11 OCTUBRE (Diumenge)

CHIVAY - PUNO

Esmorzar a l'hotel. Sortida a 1ª hora del matí per visitar el mirador de la Cruz del Còndor, vorejant l’extrem sud de Cañón del Colca i les seves terrasses preincaiques; el fons del canyó baixa bruscament de 3.650 m a 1800 m. Parada en la Cruz per veure el còndor, una au rapaç que pot viure fins a 50 anys. Amb una envergadura de 3 a 5 metres. Dinar en restaurant. Continuació cap a la ciutat de Puno, on podrem gaudir d’un meravellós paisatge.
Sopar i allotjament a l’hotel.

12 OCTUBRE (Dilluns)

PUNO - AMANTINI: Llac Titicaca, Illa dels Uros i Taquile (80 km)

Esmorzar a l'hotel. Trasllat al port per una excursió en vaixell al Llac
Titicaca, el llac més alt del món, amb una superfície molt extensa que comparteix amb Bolívia. Visita a les illes dels Uros. Aquesta comunitat conserva moltes de les seves tradicions, en particular el manteniment de les seves plataformes flotants artificials construïdes amb joncs teixits del llac on viuen. Viatgen en les famoses basses de totora, embarcacions fetes de joncs lligats en husos i impulsats amb veles o remo. Continuarem fins a l'illa de Taquile, on coneixerem la seva cultura i tradicions. Dinar en restaurant de la comunitat. Retorn a Puno. Sopar i allotjament a l’hotel.

13 OCTUBRE (Dimarts)

PUNO – CUSCO: Visites en Ruta (390 km)

Esmorzar a l'hotel. Sortida cap a Cusco. Visita del museu Lítico de Pukara, que alberga ceràmiques i escultures que representen figures zoomorfes. Continuarem la ruta i visitarem "La Raya", el punt més alt del viatge, és també el punt on es troben la cultura Quechua i la Aymara. Visita al lloc arqueològic de Raqchi. Dinar en restaurant local. Visita a la capella de Andahuaylillas. A la plaça d'aquesta localitat trobarem la “Capella Sixtina del Perú”. Acomodació a l’hotel. Sopar i allotjament.

14 OCTUBRE (Dimecres)

CUSCO: Valle Sagrado

Esmorzar a l'hotel. Sortida cap al Valle Sagrado dels Inques. Visita a Chinchero, poble situat a 30 km de Cusco, és un dels pobles andins més típics de la regió. Visitarem l’important mercat dominical. Parada als pous agrícoles de Moray, format per terrasses dispostes en cercles concèntric, aquests amfiteatres es van utilitzar, probablement, com laboratoris per determinar les condicions òptimes pels cultius. Continuació cap a les Salines de Maras. Dinar en restaurant local. Continuació cap al Valle Sagrado. Arribada a Urubamba, acomodació l'hotel, sopar i allotjament.

15 OCTUBRE (Dijous)

VALLE SAGRADO - CUSCO (80 km)

Esmorzar a l'hotel. Visita al matí al lloc arqueològic de Ollantaytambo, fortalesa impressionant amb terrasses cultivades formant escales. Continuarem la ruta fins a Pisac, ciutat que complia amb les 3 funcions principals dels Inques, religiosa, agrícola i militar, cadascuna situada en una part diferent, es creu que Pisac defensava l'entrada Sud al Valle Sagrado. Dinar a restaurant local. A la tarda, temps lliure per visitar el mercat de Pisac. Retorn a Cusco. Sopar i allotjament a l'hotel.

16 OCTUBRE (Divendres)

VALLE SAGRADO - AGUAS CALIENTES - MACHU PICCHU (180 km)

Esmorzar a l'hotel. Des de l’estació d’Ollanta viatjarem en tren Vistadome fins a Aguas Calientes, arribada i, en transport turístic fins a Machu Picchu. Visita amb guia privat a l’impressionant Machu Picchu probablement a ser un santuari al deu del sol, que albergava sacerdots, servents, artesans i acllas. Descens al poble de Aguas Calientes.
Dinar en restaurant local. A l'hora indicada, viatge de tornada en tren Vistadome i trasllat a l'hotel. Sopar i allotjament.

17 OCTUBRE (Dissabte)

CUSCO: Visita de la ciutat a peu

Esmorzar a l'hotel. Visita a les 4 ruïnes al voltant de Cusco. Tambomachay, Puka Pukara, Q'enqo, i Sacsayhuaman domina Cuzco, antic temple cerimonial Inca, conformat per 3 muralles de 600 m de longitud. Dinar en restaurant local. A la tarda, visita de la ciutat de Cuzco a peu, visitarem la Plaça de Armas, que s'estén al llarg de la zona cerimonial Inca, amb la pedra dels 12 angles, el carrer Hatun Rumiyoq i Koricancha, un lloc sagrat on se celebraven les cerimònies religioses més importants. Sopar show a un restaurant local. Allotjament a l'hotel.

18 OCTUBRE (Diumenge)

CUSCO - LIMA - NIT A BORD

Esmorzar a l'hotel. Trasllat a l'aeroport per sortir en vol amb destinació Lima. Arribada i trasllat a Barranco, ciutat costanera coneguda pel seu art de carrer, cultura i artesania inca. Dinar lliure. A l’hora convinguda, trasllat a l'aeroport de Lima per sortir en vol directe a les 21:35 h amb destinació Barcelona. Sopar i nit a bord.

19 OCTUBRE (Dilluns)

BARCELONA - PUNT D’ORIGEN

Arribada a Barcelona a les 17:25 h i trasllat al nostre punt d’origen.

Perú 15
7 OCTUBRE (Dimecres)
8 OCTUBRE (Dijous)
9 OCTUBRE (Divendres)
10 OCTUBRE (Dissabte)
11 OCTUBRE (Diumenge)
12 OCTUBRE (Dilluns)
13 OCTUBRE (Dimarts)
14 OCTUBRE (Dimecres)
15 OCTUBRE (Dijous)
16 OCTUBRE (Divendres)
17 OCTUBRE (Dissabte)
18 OCTUBRE (Diumenge)
19 OCTUBRE (Dilluns)

Serveis inclosos

  • Trasllats Punt d’origen – aeroport del Prat – Punt d’origen
    • (Descompte 30€ per no utilitzar aquest servei.)
  • Coordinador/a acompanyant Viatjalia Destins.
  • Vols directes Barcelona – Lima – Barcelona
  • 2 vols domèstics Lima-Cuzco / Puno-Lima
  • S’inclou facturació d’1 maleta de 23 kg, 1 maleta de cabina de 10 kg i 1 bossa de mà que hi càpiga sota el seient de davant, en els vols internacionals i en els vols domèstics.
  • Guia local de parla castellana durant tot l’itinerari.
  • Servei de radio-guies.
  • Autocar privat amb seients assignats.
  • Hotels 3* sup i 4*.
  • Estada en pensió completa, excepte dinar de l’últim dia.
  • Excursions i entrades descrites en l’itinerari.
  • Assegurança d’assistència i cancel·lació.

Preu per persona: 4.350 € + 388 € Tax

Serveis opcionals

  • Suplement habitació individual: 470 €

Serveis no inclosos

  • Les propines pel guia local i pel xofer són un costum establert al sector del turisme. Nosaltres aconsellem preveure uns 45€ per persona.
  • Reserva de seients específics a l’avió.
  • Begudes als àpats.

Documentació necessària

  • Passaport amb vigència mínima de 6 mesos.

No et perdis els nostres viatges

Sri Lanka

Més informació

Andalusia

Més informació

Budapest

Més informació

Polònia

Més informació

Llacs del Nord d’Itàlia

Més informació

Samarcanda

Més informació
Whatsapp