VIATGE EN GRUP CAP D’ANY A ISTANBUL
4 dies
Cap d’any Instanbul
1535 € + tax
Cap d’any Instanbul
1535 € + tax
Data
30 des. - 02 gen.
Duració
4 dies
Preu
1535 € + tax
Grup mínim
15
Coneix més detalls del destí
Celebra el Cap d’Any d’una manera única amb un viatge en grup a Istanbul. Descobreix la màgia d’aquesta ciutat fascinant, entre Europa i Àsia, mentre recorrem els seus mercats, mesquites i palaus plens d’història. Gaudeix d’un ambient vibrant, sopar especial de Cap d’Any i acompanyament de guia durant tot el viatge per viure una experiència inoblidable en una de les destinacions més captivadores del món.
Detalls de l’itinerari
30 DESEMBRE (Dimarts)
PUNT D'ORIGEN - BARCELONA – ISTANBUL
Trasllat a l’aeroport del Prat, per sortir en vol directe a primera hora del matí amb destinació Istanbul. Arribada al migdia i trasllat a l’hotel.
Dinar no inclòs. A la tarda, visita peatonal amb guia local del centre de la ciutat; la zona d’Istiklal de gran ambient i el barri de Galata. Finalitzada la visita ens dirigirem cap a l’hotel, sopar i allotjament.
31 DESEMBRE (Dimecres)
ISTANBUL - SOPAR DE GALA DE CAP D’ANY
Esmorzar a l’hotel. Visita amb guia local de la Mesquita de Santa Sofia, catedral patriarcal de Constantinoble, la Mesquita Blava amb sis minarets, prodigi d’harmonia, proporció i elegància. A continuació visitarem la Cisterna de Yerebatan, també coneguda com “Palau Submergit”, té 336 columnes de 9 metres d’alçada. Els estils de les columnes són molt variats, ja que van ser reutilitzades d’antigues estructures i monuments.
Dinar en restaurant.
A la tarda, temps lliure per passejar pel centre i preparar-se per la celebració de la nit.
(opcional) Sopar de Cap d’Any a l’hotel, amb menú especial i un ambient festiu per acomiadar l’any i donar la benvinguda al nou.
Allotjament.
1 GENER (Dijous)
ISTANBUL
Esmorzar a l’hotel. Visita al Palau de Topkapi, residència dels sultans otomans, durant quatre segles. Destaca la “Sala del Tresor” pel famós diamant “Spoonmker” de 84 quirats. A continuació embarcarem en un mini-creuer pel Bòsfor. L’estret que separa els dos continents i que uneix el mar Negre amb el mar Màrmara. Des del vaixell contemplarem el Palau de Dolmahbaçe, el barri bohemi d’Ortakoy, les fortaleses de Rumelia i Anatòliam el Palau de Beylerbeyi, les típiques cases otomanes de fusta “yali” Dinar en restaurant. Després de la navegació visita a la Mesquita de Solimán el Magnífic, obra de l’arquitecte Sinan. Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.
2 GENER (Divendres)
ISTANBUL - BARCELONA - PUNT D’ORIGEN
Esmorzar a l’hotel i dia lliure per gaudir de les interessants compres al Gran Basar, un laberint de carrers amb milers de botigues on venen des de làmpades, catifes, dolços turcs, etc i al Basar Egipci de les Espècies, del místic Orient. Dinar lliure. A l’hora prevista, trasllat a l’aeroport per sortir en vol al vespre amb destinació a Barcelona. Arribada i trasllats al nostre punt d’origen.
Serveis inclosos
- Trasllats Punt d’origen – aeroport del Prat – Punt d’origen. (Descompte 30 € per no utilitzar aquest servei)
- Guia acompanyant de Viatjalia Destins.
- Vols directes Barcelona- Istanbul -Barcelona.
Facturació 1 maleta 23 Kg i una bossa de mà. - Autocar privat per realitzar els trasllats i excursions.
- Hotel 5 * al centre d’Istanbul.
- Estada en pensió completa, excepte 2 dinars (sense begudes).
- Guia local de parla castellana a les excursions.
- Visites i entrades descrites a l’itinerari.
- Assegurança d’assistència en el viatge i cancel·lació.
Preu per persona: 1.535€ + 275€ Tax
Serveis opcionals
- Suplement habitació individual: 280 €
- Sopar especial de cap d’any: 185 €
Serveis no inclosos
Qualsevol servei no esmentat anteriorment.
Documentació necessària
- D.N.I. en vigor.
No et perdis els nostres viatges